Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 25 juli 2013

Mijn 4e en tevens laatste creatie als Gast Designer


Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien,
en dit is tevens de laatste kaart als hier als Gast Designer
Ik vond het erg leuk als Designer voor het Krea Teja team Blog te werken.

Wat heb ik gemaakt, een lieve Tilda van Magnolia, 
zo lekker zomers met haar voetjes in het water.

Ik heb verschillende stansen gebruikt, alle te koop in de webshop van Krea Teja
Na alles beinkt te hebben met Distress Ink, is dit het resultaat geworden.
Tilda is ingekleurt met Copics.

Ik wil het hele team bedanken voor de fijne samenwerking, 
en misschien zien we mekaar op verschillende blogs terug 

Groetjes van Maris







4 opmerkingen: